Saturday, October 29, 2011

MARI KENAL ABBY

hehee arini ari cuti . so aku tak ada kerja lah kan pagi pagi niy . oke aku nak tules bende bodoh yg buda buda sekolah redah selalu buat . . ini dia biodata aku . . =) . mari ke


NAMA : Siti Sarah Binti Zainul Abidin

TARIKH LAHIR : 29/05/1994

TEMPAT LAHIR : Muar Johor

ANK KE : 3 dari 4 org adik beradik =) abg : SAUFI (opie) . akak : SYAZANA (zana) . adik : SYAHMI (omie)

NAMA PANGGILAN : abby . sara . uda(dekat rumah)

NAMA BF : Nur Muhammad Ashraf

TARIKH COUPLE : 20/07/2010

NAMA BFF : myra . abel . fiza . anis . aja and semua budak kelas aq . korang best !

MY FAV MKNAN & MINUMAN : chicken rice . fast food . orange jus . milo ice .

FAV KALERR : hitam . merah . putih . pink

CITA CITA : grafik designer . photographer atau nak buka salon rambot =)

HOBI : bersosial network . hangout . text wif buu everyday . ambil gmbar sendiri ;pp

TAK SUKA : pergi sekolah . kekalahan . cicak . di arah . belon . org gebang . mak membebel . org iri hati . jaga hati org . pujuk org merajok . org memaksa . org ckp belakng (laii pestopes)

SUKA : buat sepah . kemenangan . cari pasal . cakap lepas . buat sumthing ikot hati . buat hal sendiri . suka betah kalau aku rasa benda tu tak betol . (kau kecil hati dgn aku ? ade aku kesah -.-)

MOTO HIDUP AQ : KALAU AQ CKP TAK , MMG TAK r JWPANYE ! (kw paksa juga, mmg penumbok mkn dy)

KATA SEMANGAT :
itu jela =)
terima kasih kerana sudi membaca :)

No comments:

Post a Comment